ISTNIEJĘ. ISTNIEJĘ.
305
BLOG

Jestem ...DOSKONAŁY.

ISTNIEJĘ. ISTNIEJĘ. Rozmaitości Obserwuj notkę 6

 

Ale ...na 100% - tylko w MOIM mniemaniu. Czy to - pyszałkowatość? Zarozumialstwo? Nie.

To zwyczajne... "pogodzenie się ze sobą". Samoakceptacja. Pozbycie się jakiegokolwiek - "poczucia niższości".

Sądzę, że to "zdrowe".

Jestem "doskonały" - bo ...myślę, czuję.... TO, co JA SAM CHCĘ. Nie to - co sądzą inni, że - POWINIENEM czuć.

Nie oczekuję, że wszyscy, czy nawet choćby - większość - podzieli moje poglądy. Musiałbym być co najmniej naiwny, by tak uważać. Trafiłem na forum, by... móc wyrazić SIEBIE. Swoje odczucia... myśli. Choć w części.

Czasem będą ...kontrowersyjne. Obrazoburcze(?) Dziwne. Ale najczęściej - nienormalne.

Jak będą mnie postrzegać "inni"? 

Inni? Aaaa.... Są tacy. Którzy mogą mieć diametralnie inne poglądy. Zdanie - na temat mojej osoby.

Kilku z Nich - uważny Czytelnik - z pewnością zauważy. Pojawią się. Prędzej czy później.

Ja Ich już "znam". :)

(Niekoniecznie znajomość ta - jest powodem do chluby... Raczej dowodem "doświadczenia").

Opiszę tutaj ...różne zdarzenia. Zwyczajne, smutne,... ale również - szokujące.

Będzie się działo. ;-)

Jeszcze coś... Na koniec. Z pewnych względów... nazwijmy je: "zawodowymi"... pozostanę nieodgadniony.

Mogę być "każdym". Waszym sąsiadem, ojcem, bratem, listonoszem... szefem... itd. itp.

Będę chronił swoją prywatność... również dlatego, żeby móc pokazać - że TACY ludzie - są wśród Was. Nawet nie podejrzewacie... Otwórzcie swoje horyzonty. Proszę. Dopuśćcie "nienormalność".

Ujrzycie więcej. Zrozumiecie - więcej. Niekiedy - samych Siebie.

c.d.n...

ISTNIEJĘ.
O mnie ISTNIEJĘ.

Uparty. Konsekwentny. Ale przede wszystkim - INNY. Na tym - mi zależy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości